HiDUp KiTE kENa sLMAbeR...

Muhammad Faiq Syahmi B. Ahmad Lokman Hakim Oh a.k.a Dennis Chucky

Thursday, September 29, 2011

Brake Up.

hyep...kenape semua niyh mesti belaku erk..
kenape dye tngglkan aku sebab laki tuh..
ape salah aku..
aku sayang dye sngt2.
walaupown bru 3 hary..
aku rase mcam da 3 tahun aku couple ngn dye..
kenape semua niyh mseti berlaku..
kenapa setiap kali aku mencari kejujuran aku ta kan jumpe?
ape salah aku..

Ya Allah,
ape salah hamba-Mu ini?

Tp takpela..aku doakan kebahagiaan dye..
terima kasih kerana dah buat aku macam niyh..
aku ta sngke semua ni akn berlaku.
kenapa dye terima aku kalo dye sayang laki tuh lagy?
Seriusly , Muhammad Faiq Syahmi Bin Ahmad Lokman Hakim Oh dah kena GAME pada 30/09/2011
hahaha...
niyh lah padah aku asyik game org..
sampai sekarang aku still ta dapat CINTA SEJATI..
aku nk kan KESETIAAN..
sape boleyh bagi aku semua tuh??
plizz...
k la...
ta larat nk tulis panjang2 dah..
sedih n sayup dalam haty niyh...
k la..daa...
i <3 u INTAN SYAHIRAH. 
tp u masih milik org lain.
 

No comments:

Post a Comment